Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 14 maj 2011

På besök






Idag har jag och barnen samt en av mina kollegor/vänner varit på besök hos en annan kollega som har en liten gård några mil från Kalmar. Kollegan har får, getter, 4 hundar, tre katter och höns.
Getterna är angoragetter med silkesmjuk, lockig, ljus päls. Mycket söta, och sötast var förstås den lilla killingen som stödmatades med flaska!
Och ett av de grå lammen som inte hade något namn blev uppkallat efter dottern!
På vägen hem passade jag på att plocka på mig lite sten till trädgården. Stenen låg i en behändigt lätttillgänglig plats vid vägen vid infarten till ett grustag. Kanske inte helt tillåtet, men det var så fina stenar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar