Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 13 mars 2011

Melodifestivalen

Så var Melodifestival-spektaklet över för den här gången. Mot min vilja har även jag sett delar av den.
Det var roligt för några år sedan, innan detta med alla deltävlingar började. Hur många är det egentligen? Och med vissa artister och låtar som får mig att kika mellan fingrarna och rysa..
Dottern såg reprisen idag och säger till lillebror vid matbordet (med viktigpetter-rösten-jag-vet bäst-för-jag-är-störst): - Och vem tycker DU ska vinna Melodifestivalen? (Att någon redan vunnit struntar hon i, eller så förstår hon förstås att lillebror inte begriper bättre)
Sonen: -Mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar