Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

måndag 28 mars 2011

Lycka



Lycka kan vara grannens katt som kommer på besök.. Just vid detta tillfälle vände lyckan plötsligt när kissen ifråga anföll sonens ben. Sonen skrek i högan sky. Så är det ju med katter, lika mjuka och goa som de kan vara lika vassa är klorna. "Kissen ville vara ifred", sa jag. Kissen ifråga råkar vara senil har jag fått veta av hans matte, om nu detta hade nåt med det hela att göra, men det blir ju svårt att förklara för ungarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar