Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 15 januari 2011

Pappas lilla prinsessa





Vi har varit på Ikea för andra gången på en vecka. -Ska vi åka dit VARJE DAG? säger dottern som brukar älska att åka dit.
Hon har varit på 5-årskalas idag, dottern. Man fick gärna klä ut sig och det var väl egentligen ingen tvekan vad det var för "kostym" som skulle på.
Sonen har grinat och sömnvägrat. Han ville hellre vara ute och skyffla snö. Denna stund var väl egentligen den enda på hela förmiddagen när han var riktigt nöjd. Tillslut somnade han i alla fall i bilen ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar