Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 10 augusti 2010

Mördande reklam?

Konstiga annonser på nätet de senaste dagarna:
På Blocket i Kalmar län (Vilket får mig att undra över hur många underliga annonser det skulle kunna röra sig om i Stockholmsområdet..) säljes t.ex. 5 fina, matglada, vildfångade Pirayor som för närvarande äter räkor, fiskfilé och en och annan guldfisk.. Kan de tränas att äta sånt man vill bli av med?
Säljes gör även en prima Cocosbollsmaskin för 120 000 kronor. Som hittat om man älskar cocosbollar!?
Bröstförstoring med "geléhallonimplantat". Är det godisbranschens nya sätta att kränga varor nu när det pratas om socker och GI så mycket?
Min pappa har alltid kallat geléhallon för Jungfrubröst. Jag trodde det var nåt internt, men det kanske är ett vedertaget begrepp som nu snappats upp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar