Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

söndag 29 augusti 2010

Fönstertvätt


Och så fick dottern och hennes lilla kompis syn på tvättsvampen och fönsterskrapan som mannen lämnat efter att ha städat bort spindlar och spindelprutt ute.. Jag kan tycka att det är högre prio att städa bort det inne. Men, men. Vårt hus är nämligen invaderat av spindlar, och tänk, spindlar pruttar också! Alla som äter mat bajsar, det har jag ju lärt dottern, så varför skulle inte detta gälla dessa småäckliga djur..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar