Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 13 mars 2010

Premiär nr 2


De som känner mig vet ju att jag inte är speciellt sportintresserad. Detta gäller också fotboll. Jag läser "Fotbollsfruns" blogg och har varit på fotbollsmatcher två gånger. Av sociala skäl.
Förutom att barnen idag har premiärgungat är det någon sorts fotbollspremiär som jag inte riktigt vet vad det kallas, men KFF spelar. Jag vet detta eftersom jag har en vän som är insatt i fotbolls-Kalmar, och jag har hört mig för. När sonen föddes fick han en KFF-body. Den är precis lagom nu till premiären och jag har aviserat att kort kommer läggas ut på sonen iförd sin present.
Det runda på bilden är ingen boll. Det är en ballong från ÖB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar