Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

fredag 8 januari 2010

Mobil!!


Jag har blivit med mobil igen efter ett uppehåll på runt två år. Det mest fantastiska är att den har en kamera. Hurra, hurra! Tänk att kunna fota med en telefon. Det är ju helt fantastiskt. Man kan ringa på den också, och den kommer ersätta vår fasta telefon, man kan ringa vårt fasta nummer och kommer då till mobilen. Nästan lika stort som att kunna åka till månen men mycket mer användbart. Ja, jag ÄR omodern.
Premiärfotot föreställer sonen med en lök i munnen (mannen ville jag skulle skriva så).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar