Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

tisdag 5 januari 2010

Fult hem

Jag har anmält en vän till "Sveriges fulaste hem" med Simon och Tomas. Hon ville det själv.
Hon och hennes man har ett mycket speciellt hus. Jag skulle absolut inte kalla det fult, men för att få möjlighet att komma med i programmet måste jag säga att jag tycker det. Det vore otroligt roligt om de kom med. Jag skulle bli minst lika glad som hon själv. Man kan ju förstå att tapeter från 60-talet i taket kan kännas lite mycket i längden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar