Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

onsdag 23 december 2009

Dan före dan




Efter att julstädningen var avklarad gav vi oss ut på granjakt. Dottern tyckte det var för mycket snö och ville bli buren. Vi hittade tillslut två fina granar som fick lifta hem på farfars biltak. På bondgården där vi skulle betala fanns en hund och småkalvar så detta var ett lyckat stopp. Dagens höjdpunkt blev dock besöket hemma efteråt när en hund kom hem till oss! En riktig hund. Det skulle matas, borstas, kastas leksaker och matas igen. Den snälla hunden var tålamodet själv. En hund står högt på önskelistan, men som tur är vet nog tomten inte om det. På önskelistan han har fått står det bara "frisyrhuvud".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar