Om mig

Mitt foto
Färjestaden, Öland, Sweden
Gift tvåbarnsmamma, arbetar till vardags som miljöskyddshandläggare. Jag har gett ut en bok som heter En mekanisk mamma -drabbad av förlossningsdepression. Du kan enklast beställa den via internetbokhandeln, eller ta kontakt med mig direkt. Du kan nå mig på Lotta.Lindeborg@gmail.com. En mekanisk mamma finns också på Facebook!

lördag 17 oktober 2009

Nu blir mannen galen!

Inte nog med att jag läser några bloggar, jag har börjat själv! Mannen är inte så intresserad av datorer ö.h.t och kan verkligen inte fatta detta intresse, han gillar att snickra..
Tänkt på det länge, men fick tummen ur nu p.g.a. att jag fick tag i en sida att börja blogga från.
Lille sonen 4,5 månader sover och dottern är hos farmor. Ska dit och äta när han vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar